جرم گیری کاشی استخر

در این مطلب از وب سایت ایمکس کو دات کام قصد داریم به جرم گیری کاشی استخر بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید استخر یکی از مکان های تفریحی ورزشی می باشد که تمیز بودن آن اهمیت ویژه ای دارد. به گونه ای که پس از مدتی آب استخر امکان دارد جلبک بزند که باید زود به زود آب استخر را تعویض نمایید. همچنین کاشی استخر برای رشد انواع قارچ و جلبک ها محیط مناسبی خواهد بود.

کاشی های استخر به مرور زمان دچار رسوب شده و جرم می گیرند. بنابراین باید به صورت مرتب استخر و جکوزی شستشو داده شده و کاشی ها تمیز شده و جرم گیری شوند. یکی از ویژگی مهم استخر که مشتری را جذب می کند؛ تمیز بودن آن می باشد.

شستشوی کاشی استخر

بهتر است بدانید برای جرم گیری کاشی استخر می توانید از برس ها و تی های مخصوص کاشی های شیاردار استفاده نمایید. چراکه کاشی های استخر را برای لغزندگی معمولا به صورت طرح دار و شیاردار انتخاب می کنند. معمولاً کاشی های شیاردار بیشتر از کاشی های ساده دچار جرم گرفتگی می شوند و تمیز کردن آن تا حدودی سخت و دشوار می باشد.

 همچنین برای تمیز کردن کاشی استخر می‌توانید از مواد شوینده استفاده کنید. در این صورت استخر ضدعفونی خواهد شد. توجه داشته باشید باید سعی کنید از مواد شوینده ای استفاده کنید که رنگ کاشی ها تغییری پیدا نکند.

 علاوه بر تمیز کردن کاشی ها باید داخل استخر را نیز به خوبی تمیز نمایید. شستشوی استخر توسط بخار و برس و جارو انجام می شود. همچنین کارواش خانگی با طرح صنعتی اسکرابر صنعتی، شستشوی استخر با اسید و … از جمله روش هایی می باشد که برای شستشوی استخر می توانید از آن استفاده نمایید.

شستشوی استخر با بخار: توجه داشته باشید شستن استخر توسط بخار روشی جدید و مدرن می باشد که توسط دستگاه کارواش سیار بخار انجام خواهد شد و قدرت تمیز کنندگی آن بسیار بالا خواهد بود.

شستشوی استخر با برس و جارو: شستشوی استخر توسط برس و جارو کاری دشوار و سخت می باشد. همچنین استخر را نیز ضدعفونی نخواهد کرد.

شستشوی استخر با کارواش خانگی: معمولا در استخرهای بتنی و گچی از روش شستشو توسط کارواش خانگی انجام خواهد شد.

شستشوی استخر با واترجت صنعتی: بهتر است بدانید واترجت صنعتی دستگاهی می باشد که معمولاً از آن برای شستشوی صحیح استفاده خواهد شد. اب با سرعت زیاد به درون استخر می ریزد و باعث می‌شود تا رسوبات و جرم کاشی های استخر از بین برود و نیازی به مواد شوینده نیست.

شست و شوی استخر با اسکرابر صنعتی: یکی از انواع کفشور صنعتی؛ اسکرابر می باشد. اسکرابر صنعتی و پاشیدن آب باقدرت زیاد جرم و رسوبات استخر را به خوبی پاک خواهد کرد. اسکرابرها دارای یک موتور مکنده می باشند که زمانی که استخر را می‌شورید آب آلوده را از استخر داخل مخزن منتقل می کند. همچنین دستگاه اسکرابر چند منظوره وجود دارد که لبه ها، پله ها و دیوارهای استخر را تمیز خواهد کرد.

مواد تمیز کننده استخر

توجه داشته باشید از مواد تمیز کننده بسیاری می‌توانید برای جرم گیری کاشی استخر استفاده نمایید. مواد منعقد کننده و لخت ساز، تنظیم کننده های ph ، مواد ضدعفونی کننده مواد شیمیایی می باشند که برای تمیزی و شفافیت آب استخر باید از آن استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتما سعی کنید هر شش ماه یک بار آب استخر را آزمایش نمایید. تا در صورت مشکل بودن برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که محصول مناسبی را برای جرم گیری کاشی استخر استفاده نمایید. در این صورت آسیبی به کاشی های استخر وارد نمی شود و دیگر دغدغه ای بابت جرم گیری کاشی استخر نخواهید داشت. برای اینکه بتوانید محصول مناسبی را برای جرم گیری کاشی استخر انتخاب نمائید از راهنمایی ها و مشاوره لازم توسط کارشناسان خبره ایمکس کو دات کام بهره مند شوید.

 شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید محصولات فول کننده و تمیز کننده استخر را از طریق وبسایت https://emauxco.com/   تهیه نمایید. توجه داشته باشید مجموعه ایمکس کو دات کام ارائه دهنده انواع مواد ضد عفونی کننده می باشد که تمامی مواد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ساخت استخر، سونا و جکوزی و اطلاع از قیمت محصولات استخری ایمکس می توانید با کارشناسان ما در ایمکس کو دات کام از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

۱۴۵۳ (مشتریان ساکن تهران)

۰۲۱-۸۸۸۶۱۴۰۰ (مشتریان ساکن شهرستان)

zahra.akbari

Recent Posts

تاسیسات استخر خانگی

تاسیسات به معنی احداث ساخت و بنیان گذاری می باشد. به طور کلی تاسیسات استخر…

2 سال ago

بازسازی استخر و جکوزی

بازسازی و نوسازی استخرهای قدیمی به خاطر دلایل فنی و اقتصادی برای بسیاری از افراد…

2 سال ago

طراحی استخر و جکوزی

طراحی استخر و جکوزی معمولاً تابعی از استانداردهای مهندسی ساختمان می باشد. توجه داشته باشید…

2 سال ago

طراحی تاسیسات استخر

طراحی تاسیسات استخر به دانش، تبحر و تخصص بالایی نیاز دارد و به همین دلیل…

2 سال ago

سازنده استخر و جکوزی

توجه داشته باشید سازنده استخر و جکوزی زمانی وارد روند اجرای ساخت استخر در واقع…

2 سال ago

طراحی استخر خانگی

طراحی استخر خانگی معمولا توسط پیمانکاران با تجربه و ماهر انجام خواهد شد. می توان…

2 سال ago