خدمات اسید شویی استخر و جکوزی

اسیدشویی استخر و جکوزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمامی افرادی که استخر شخصی دارند و یا استخرهای تفریحی ورزشی دارند؛ هر چند وقت یکبار باید از خدمات اسید شویی استخر و جکوزی استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم خدمات اسیدشویی استخر و جکوزی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این خدمات با ما همراه باشید.

اگر استخر شما دارای جلبک بوده و کثیف می باشد؛ می توانید از خدمات اسیدشویی استخر استفاده کنید. توجه داشته باشید اگر اصول نگهداری استخر در فصل زمستان را به درستی انجام ندهید؛ بدون شک جلبک و خزه ها به خاطر عدم استفاده از استخر برای مدت زمان طولانی رشد می کند که نیاز به این خدمات پیدا خواهید کرد.

توجه داشته باشید فرایند اسید شویی اساساً لایه بالایی را از بین می‌برد تا لایه ای تازه در زیر آشکار شود. معمولاً اسید شویی توصیه نمی‌شود اما هر چند وقت یک بار می توانید از آن استفاده نمایید.

نحوه اسیدشویی استخر

توجه داشته باشید برای برطرف کردن و از بین بردن آلودگی و کثیفی آب استخر باید اسیدشویی استخر را انجام دهید. لایه های نازک و آلوده بر روی آب تمیز شده و آب استخر شفاف و روشن باشد تا آسیبی به سلامت افراد وارد نشود. اسید شویی یک کار تخصصی می باشد که نیازمند آن است که افرادی متخصص و با تجربه بالا اقدام به انجام این کار نماید.

 توجه داشته باشید فردی که خدمات اسید شویی استخر و جکوزی را انجام می‌دهد؛ اگر آگاهی لازم را نداشته باشد امکان دارد دچار مشکل شود. بنابراین لازم است که شما این کار را به افراد متخصص و ماهر بسپارید.

اسید شویی استخر چیست؟

توجه داشته باشید یک قاعده کلی برای تعیین نیاز به اسید شویی استخر وجود دارد که این است:

اگر شما کف استخر را ببینید پس می توانید سطح آب را با مواد شیمیایی تمیز نمائید. فیلتر تصفیه تمیز گردد. درنظر داشته باشید اگر کف استخر قابل مشاهده نباشد آب را باید تعویض نمایید و دوباره استخر را پر نمایید که مرحله اسیدشویی را آغاز کنید. اسید شویی برای این انجام خواهد شد که رسوبات چسبیده به کف و دیوار استخر تمیز شوند و یک لایه از جرم برداشته خواهد شد.

 توجه داشته باشید اگر استخر شما سال‌ها دارای جلبک باشد و به نظر استخر شما یک شب جلبک رشد می‌کند. تمام مراحل را برای تمیز کردن استخر اگر امتحان کرده باشید و جواب نگرفته باشید، باید سعی کنید آب را تمیز نمایید و اسیدشویی آن را انجام دهید. توجه داشته باشید که فیلتر تصفیه نیز باید به صورت همزمان تعویض شود.

مراحل خدمات اسیدشویی استخر

تخلیه کامل استخر

توجه داشته باشید زمانی که قصد دارید جهت تخلیه استخر اقدام کنید؛ باید تمامی آشغال ها و کثیفی ها را پاک نمایید. اگر استخر شما دارای سیستم پرکن و خودکار باشد اطمینان داشته باشید که در حین تخلیه سیستم به صورت درست باید خاموش شود. پس از اینکه استخر به صورت کامل خاموش شد خدمات آسیب استخر را باید شروع کنید.

 سعی کنید دستورالعمل‌های دقیق نحوه تخلیه استخر را دنبال نمایید تا به استخر آسیب وارد نشود. زمان تخلیه استخر باید قبل از خشک شدن جلبک ها برای پاک کردن خاک همچنین زباله و جلبک ها استفاده نمایید. زمانی که خشک شد حذف آن تا حدودی دشوارتر می باشد.

زمانی که سطح اب پایین بیاید سعی کنید دستور را با شلنگ مرطوب کرده و نازل اسپری کنید که زباله هایی که به تازگی تمیز کردن پاک شده و گچ را در معرض نور خورشید قرار ندهید. پس از اینکه استخر تخلیه کردید اگر تحت فشار آن را بشویید امکان دارد که بتوانید اسید کمتری برای شستشو استفاده نمایید که البته این بستگی به استخر شما دارد.

آماده سازی مواد لازم برای اسید شویی استخر

توجه شود برای کار اسید شویی باید حتماً از لباس های ایمنی مثل عینک و ماسک و دستکش مناسب استفاده نمایید. مواد لازم برای اسید شویی استخر یک گالن اسید را با یک گالن آب در یک ظرف آب ترکیب نمایید. توجه داشته باشید حتماً در نظر داشته باشید اسید را باید به آب اضافه کنید نه اینکه آب را به اسید.

مرطوب کردن دیوارهای استخر

برای شروع خدمات اسید شویی استخر و جکوزی؛ باید دیواره استخر را توسط شلنگ خیس نمایید. توجه داشته باشید شلنگ ابی که استفاده می کنید نباید دارای نازل باشد و همیشه باید آب از داخل شلنگ خارج شود. سعی کنید مخلوط اسید را از قسمت بالا به پایین و در هر قسمت حدود ۱۰ فوت برسید.

 به مدت ۳۰ ثانیه اجازه دهید اسید بر روی گچ باقی بماند. در این مدت دیوار را با برس به صورت کامل تمیز کنید. دیوار را به سرعت و به صورت کامل شستشو دهید. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید مطمئن شوید که دیوار را به خوبی شسته و اسید به داخل گچ نخواهد رفت.

 شما بازدیدکنندگان گرامی مواد گندزای و ضدعفونی کننده استخر را از طریق فروشگاه اینترنتی https://emauxco.com/ تهیه نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره با کارشناسان حرفه ای ایمکس کو دات کام در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ساخت استخر، سونا و جکوزی و اطلاع از قیمت محصولات استخری ایمکس می توانید با کارشناسان ما در ایمکس کو دات کام از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

۱۴۵۳ (مشتریان ساکن تهران)

۰۲۱-۸۸۸۶۱۴۰۰ (مشتریان ساکن شهرستان)

zahra.akbari

Share
Published by
zahra.akbari

Recent Posts

تاسیسات استخر خانگی

تاسیسات به معنی احداث ساخت و بنیان گذاری می باشد. به طور کلی تاسیسات استخر…

2 سال ago

بازسازی استخر و جکوزی

بازسازی و نوسازی استخرهای قدیمی به خاطر دلایل فنی و اقتصادی برای بسیاری از افراد…

2 سال ago

طراحی استخر و جکوزی

طراحی استخر و جکوزی معمولاً تابعی از استانداردهای مهندسی ساختمان می باشد. توجه داشته باشید…

2 سال ago

طراحی تاسیسات استخر

طراحی تاسیسات استخر به دانش، تبحر و تخصص بالایی نیاز دارد و به همین دلیل…

2 سال ago

سازنده استخر و جکوزی

توجه داشته باشید سازنده استخر و جکوزی زمانی وارد روند اجرای ساخت استخر در واقع…

2 سال ago

طراحی استخر خانگی

طراحی استخر خانگی معمولا توسط پیمانکاران با تجربه و ماهر انجام خواهد شد. می توان…

2 سال ago